Number of the records: 1  

Reklama a niektoré jej legislatívne obmedzenia v podmienkach Slovenskej republiky

  1. Title Reklama a niektoré jej legislatívne obmedzenia v podmienkach Slovenskej republiky
    TranslationAdvertising and Some of Its Legislative Restrictions in the Slovak Republic
    Author infoTomáš Peráček
    Author Peráček Tomáš
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 2 (2019), s. 38-51. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords Slovensko * reklama * propagácia * legislatíva * harmonizácia * Európska únia
    AnnotationAnalýza európskej a najmä národnej právnej úpravy reklamy v kontexte rozhodovacej činnosti slovenských orgánov verejnej moci dohliadajúcich na dodržiavanie zákonných obmedzení propagácie vybraných produktov. Problémy v aplikačnej praxi, najmä pri rozhodovaní správnych orgánov a návrh spôsobov odstránenia zistených nedostatkov konkrétnymi postupmi.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2019: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF134.9 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.