Number of the records: 1  

Financial Product Choices: Does Attribute Preference Help Avoid the Attraction Effect?

  1. Title Financial Product Choices: Does Attribute Preference Help Avoid the Attraction Effect?
    TranslationVýber finančných produktov: Pomáha preferencia atribútov zabrániť efektu príťažlivosti?
    Author infoViera Bačová, Róbert Hanák
    Author Bačová Viera
    Co-authors Hanák Róbert EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM
    Source document Studia Psychologica : International Journal for Research and Theory in Psychological Sciences. Vol. 61, no. 2 (2019), pp. 71-85 online. - Bratislava : Institute of Experimental Psychology. ISSN 0039-3320
    NoteVEGA 2/0118/17. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords produkty bankové * financie * poisťovníctvo * preferencie
    AnnotationEfekt príťažlivosti nastane, keď sa k dvom zdanlivo ekvivalentným možnostiam pridá tretia možnosť, ale konkuruje iba jednej z pôvodných možností. To zvyšuje pravdepodobnosť výberu dominantnej možnosti. V štúdiách efektu príťažlivosti sa predpokladá, že oba atribúty možností sú rovnako dôležité pre toho, kto rozhoduje. Článok skúma, či preferencia atribútu ovplyvní výskyt efektu príťažlivosti pri výbere finančných produktov.
    Public work categoryScientific titles in home carented magazines and noticed year-books
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00352-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF320.5 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.