Number of the records: 1
Komunikačné aktivity a ich vplyv na nákupné správanie spotrebiteľa
Title Komunikačné aktivity a ich vplyv na nákupné správanie spotrebiteľa Author info aut. Helena Labská Author Labská Helena EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 2 (2003), s. 31-34. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * spotrebitelia * trh * siete maloobchodné * reklama * propagácia Annotation Komunikačné aktivity ako významný nástroj na oslovenie trhu. Formy komunikácie, ktoré sa uplatňujú vo veľkokapacitných maloobchodných jednotkách. Vývoj podpory predaja, nástroje, formy a členenie. Podpora predaja ako nástroj komunikácie. Typy maloobchodnej podpory predaja. Komunikácia na trhu čokolády. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4
article
Number of the records: 1