Number of the records: 1
Riadenie kvality procesov a služieb v železničnej doprave ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti železníc
Title Riadenie kvality procesov a služieb v železničnej doprave ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti železníc Translation Management of quality processes and services in the railway transport as an instrument for improvement of the railways competition Author info aut. Eva Križanová Author Križanová Eva Source document Horizonty dopravy : štvrťročník pre dopravu. Roč. 11, č. 3 (2003), s. 17-20. - Žilina : Výskumný ústav dopravný, 2003. ISSN 1210-0978 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 656.2/.4 - Železničná doprava Keywords doprava železničná * služby dopravné * zákazníci * systém riadenia kvality * riadenie kvality * metódy riadenia Annotation Vznik EÚ, vývoj dopravného trhu a technický rozvoj železníc zásadne menia potreby riadenia kvality služieb. Potreba zavedenia systému manažérstva kvality do systému riadenia procesov v železničnej doprave. Kľúčový prvok budovania systémov kvality. Význam riadenia procesov a služieb v železničnej doprave a základné problémy riadenia. Zameranie manažmentu kvality na rozvoj organizačných štruktúr. Metóda pre podmienky železníc - metóda PQM (Process quality management). Zmysel a cieľ metódy. Základné hodnotenia kvality a model systému manažérstva kvality vytvorený vo Švédsku. Základné kritéria tohto modelu. Ciele politiky kvality ŽSR. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4
article
Number of the records: 1