Number of the records: 1  

Riadenie kvality procesov a služieb v železničnej doprave ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti železníc

  1. Title Riadenie kvality procesov a služieb v železničnej doprave ako nástroj zvyšovania konkurencieschopnosti železníc
    TranslationManagement of quality processes and services in the railway transport as an instrument for improvement of the railways competition
    Author infoaut. Eva Križanová
    Author Križanová Eva
    Source document Horizonty dopravy : štvrťročník pre dopravu. Roč. 11, č. 3 (2003), s. 17-20. - Žilina : Výskumný ústav dopravný, 2003. ISSN 1210-0978
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 656.2/.4 - Železničná doprava
    Keywords doprava železničná * služby dopravné * zákazníci * systém riadenia kvality * riadenie kvality * metódy riadenia
    AnnotationVznik EÚ, vývoj dopravného trhu a technický rozvoj železníc zásadne menia potreby riadenia kvality služieb. Potreba zavedenia systému manažérstva kvality do systému riadenia procesov v železničnej doprave. Kľúčový prvok budovania systémov kvality. Význam riadenia procesov a služieb v železničnej doprave a základné problémy riadenia. Zameranie manažmentu kvality na rozvoj organizačných štruktúr. Metóda pre podmienky železníc - metóda PQM (Process quality management). Zmysel a cieľ metódy. Základné hodnotenia kvality a model systému manažérstva kvality vytvorený vo Švédsku. Základné kritéria tohto modelu. Ciele politiky kvality ŽSR.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.