Number of the records: 1
Možnosti uplatnenia kultúrnych dimenzií pri riadení osobného predaja v rámci medzinárodného marketingu
Názov Možnosti uplatnenia kultúrnych dimenzií pri riadení osobného predaja v rámci medzinárodného marketingu Preklad názvu Possibilities of applying cultural dimension in managing personal selling within international marketing Autorské údaje aut. Andrea Šemetkeová Autor Šemetkeová Andrea Zdrojový dokument Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 32, č. 4 (2003), s. 516-523. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2003. ISSN 0323-262X Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti Heslá kultúra * predaj priamy * predajcovia * personál * obchod * manažéri Anotácia Vymedzenie kultúrnych dimenzií ako základ vzájomného porovnania jednotlivých národných kultúr. Dimenzie kultúry podľa Geerta Hofsteda. Osobný predaj a vplyv kultúry na proces tvorby a riadenia obchodného personálu. Stanovenie cieľov a úloh predajcov. Výber stratégie a školenie predajcov. Hodnotenie predajcov. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2003: 1-4
article
Number of the records: 1