Number of the records: 1  

Možnosti uplatnenia kultúrnych dimenzií pri riadení osobného predaja v rámci medzinárodného marketingu

  1. Title Možnosti uplatnenia kultúrnych dimenzií pri riadení osobného predaja v rámci medzinárodného marketingu
    TranslationPossibilities of applying cultural dimension in managing personal selling within international marketing
    Author infoaut. Andrea Šemetkeová
    Author Šemetkeová Andrea
    Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 32, č. 4 (2003), s. 516-523. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2003. ISSN 0323-262X
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti
    Keywords kultúra * predaj priamy * predajcovia * personál * obchod * manažéri
    AnnotationVymedzenie kultúrnych dimenzií ako základ vzájomného porovnania jednotlivých národných kultúr. Dimenzie kultúry podľa Geerta Hofsteda. Osobný predaj a vplyv kultúry na proces tvorby a riadenia obchodného personálu. Stanovenie cieľov a úloh predajcov. Výber stratégie a školenie predajcov. Hodnotenie predajcov.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.