Number of the records: 1
Možnosti uplatnenia kultúrnych dimenzií pri riadení osobného predaja v rámci medzinárodného marketingu
Title Možnosti uplatnenia kultúrnych dimenzií pri riadení osobného predaja v rámci medzinárodného marketingu Translation Possibilities of applying cultural dimension in managing personal selling within international marketing Author info aut. Andrea Šemetkeová Author Šemetkeová Andrea Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = quarterly journal of the University of Economics Bratislava. Roč. 32, č. 4 (2003), s. 516-523. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2003. ISSN 0323-262X Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.17 - Inštitúcie a inštitucionálne formy obchodnej činnosti Keywords kultúra * predaj priamy * predajcovia * personál * obchod * manažéri Annotation Vymedzenie kultúrnych dimenzií ako základ vzájomného porovnania jednotlivých národných kultúr. Dimenzie kultúry podľa Geerta Hofsteda. Osobný predaj a vplyv kultúry na proces tvorby a riadenia obchodného personálu. Stanovenie cieľov a úloh predajcov. Výber stratégie a školenie predajcov. Hodnotenie predajcov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4
article
Number of the records: 1