Number of the records: 1  

Internet as a marketing tool

  1. Title Internet as a marketing tool
    TranslationInternet ako marketingový nástroj
    Author infoaut. Jan Křivský
    Author Křivský Jan
    Source document E + M. Ekonomie a management : odborný ekonomický časopis. Roč. 6, č. 2 (2003), s. 71-75. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Hospodářská fakulta, 2003. ISSN 1212-3609
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 681.3.06 - Programové vybavenie počítača. Software
    Keywords internet * marketing * hypertexty * obchod elektronický * nástroje marketingové * Česko
    AnnotationPrvoradé a druhoradé princípy marketingu na internete. Najdôležitejšie pre marketingové oddelena je stála definícia cieľov a spôsobov ich dosiahnutia a využívanie príležitostí, ktoré poskytuje.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 1-4 + mim. č. + špec. č.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.