Number of the records: 1
Image firmy: Vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti
Title Image firmy: Vymezení, význam, interdisciplinární souvislosti Translation Company image: Definition, importance and interdisciplinary connections Author info aut. Růžena Lukášová, Tomáš Urbánek Author Lukášová Růžena Co-authors Urbánek Tomáš Source document Psychologie v ekonomické praxi : určeno pro psychologii práce a její aplikace = devoted to psychology of work and its applications. Roč. 38, č. 1-2 (2003), s. 1-10. - Praha : Univerzita Karlova v Praze, 2003 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Keywords imidž * firmy * správanie spotrebiteľa * rozhodovanie * zákazníci * manažment * identita podniková Annotation Pojem image. Štruktúra imagu. Image firmy a správanie spotrebiteľov. Image firmy a rozhodovanie spotrebiteľa. Image firmy a ponákupné hodnotenie. Image firmy a vernosť zákazníkov. Image firmy z pohľadu manažmentu. Image firmy a identita firmy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4
article
Number of the records: 1