Number of the records: 1  

Ako sa hodnotí reklama

  1. Title Ako sa hodnotí reklama
    Author infoaut. Martina Kusovská
    Author Kusovská Martina
    Source document Formát : spravodajský týždenník. Roč. 2, č. 41 (13. októbra 2003), s. 46. - Bratislava : Ecopress, 2003. ISSN 1336-1325
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations
    Keywords reklama * reklama vonkajšia * propagácia * práca s verejnosťou
    AnnotationPredpoklady efektívnej reklamy: marketingový mix, vyjasniť a kvantifikovať ciele, identifikovať cieľovú skupinu, marketingový prieskum. Stratégia reklamnej kampane a medializácia. Pečiatka efektívnej reklamy. Príklady efektívnej reklamy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2003: 36-52 + 3 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.