Number of the records: 1
Ako sa hodnotí reklama
Title Ako sa hodnotí reklama Author info aut. Martina Kusovská Author Kusovská Martina Source document Formát : spravodajský týždenník. Roč. 2, č. 41 (13. októbra 2003), s. 46. - Bratislava : Ecopress, 2003. ISSN 1336-1325 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Keywords reklama * reklama vonkajšia * propagácia * práca s verejnosťou Annotation Predpoklady efektívnej reklamy: marketingový mix, vyjasniť a kvantifikovať ciele, identifikovať cieľovú skupinu, marketingový prieskum. Stratégia reklamnej kampane a medializácia. Pečiatka efektívnej reklamy. Príklady efektívnej reklamy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 36-52 + 3 príl.
article
Number of the records: 1