Number of the records: 1
Kooperačný strategický marketing cieľového miesta ako prostriedok na zvyšovanie konkurencieschopnosti na trhu
Title Kooperačný strategický marketing cieľového miesta ako prostriedok na zvyšovanie konkurencieschopnosti na trhu Author info aut. Šimon Raši Author Raši Šimon Source document Národohospodářský obzor. Č. 1 (2002), s. 54-59. - Brno : Ekonomicko-správní fakulta MU, 2002. ISSN 1213-2446 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing strategický * ruch cestovný * stratégia marketingová * konkurencieschopnosť Annotation Vymedzenie postavenia a úlohy kooperačného strategického marketingu cieľového miesta cestovného ruchu ako nástroja na zvyšovanie konkurencieschopnosti na globálnom trhu cestovného ruchu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2002: 1-4
article
Number of the records: 1