Number of the records: 1
Marketing v pojišťovnictví: 4C aneb 4P+1
Title Marketing v pojišťovnictví: 4C aneb 4P+1 Author info aut. Petr Kleiner Author Kleiner Petr Source document Bankovnictví : měsíčník Hospodářských novin. Roč. 11 (39), č. 12 (2003), s. 24-25. - Praha : Economia, 2003. ISSN 1213-4273 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 368 - Poisťovníctvo Keywords klienti * poisťovníctvo * marketing * poistenie * marketing mix * trh poistný Annotation Motivácia pre kúpu poistenia. Maslowova pyramída hierarchie ľudských potrieb. Marketing na poistnom trhu. Pôsobenie na klientov prostredníctvom klasického marketingového mixu 4P (price, promotion, product, place) rozšíreného o piate P (people). Pre lepšie pochopenie zákazníckych potrieb - model 4C (customer value - hodnota pre zákazníka, cost to the customer - náklady pre zákazníka, convenience - pohodlie, príjemnosť, communication - komunikácia). Osobný poisťovací poradca. Úloha značky (brand) v poisťovníctve. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 6-12
article
Number of the records: 1