Number of the records: 1
Marketing obchodnej značky
Title Marketing obchodnej značky Author info aut. Michal Rajninec Author Rajninec Michal Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 1, č. 4 (2003), s. 37-38. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2003. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords marketing * komunikácia marketingová * značky výrobné * známky ochranné Annotation Vznik pojmu "branding". Vlastnosti obchodnej značky. Zmena vo forme a spôsobe realizácie marketingu. Nová tvár marketingu. Privátna značka - cesta k zvyšovaniu marží, ziskov a počtu zákazníkov. Uvedenie privátnej značky - príklad z praxe. Značky a globalizácia. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2003: 1-4
article
Number of the records: 1