Number of the records: 1
Od transakčného marketingu k relačnému marketingu
Title Od transakčného marketingu k relačnému marketingu Translation Evolution from transaction marketing to relationship marketing and CRM Author info Elvíra Dudinská, Ivan Tjutčev Author Dudinská Elvíra EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Co-authors Tjutčev Ivan Source document Acta Oeconomica Cassoviensia No 7. S. 105-113. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003 / Varcholová Tatiana. ISBN 80-225-1713-5 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * podnikanie * politika podnikania * politika podniková * cykly obchodné * zákazníci * spokojnosť zákazníkov Annotation Koncept transakčného marketingu. Konkurencia orientovaná na produkty a konkurencia orientovaná na zákazníkov. Základná charakteristika transakčného a relačného chápania podnikania. Relačný (vzťahový) marketing. Definovanie relačného marketingu. Maximalizácia hodnoty pre zákazníka. Hľadiská na posudzovanie hodnoty vzťahu so zákazníkmi. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1