Number of the records: 1  

Hybné sily služieb a nové črty marketingu

  1. Title Hybné sily služieb a nové črty marketingu
    Author infoValéria Michalová
    Author Michalová Valéria EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    Source document Ekonomika firiem 2003 : zborník z medzinárodnej konferencie : Snina, 18.-19.9.2003, I. diel. S. 118-123. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2003. ISBN 80-225-1737-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 338.46 - Služby. Terciárny sektor
    Keywords vývoj * služby * hospodárstvo trhové * marketing služieb
    AnnotationVýznam a charakter služieb v trhovej ekonomike. Hybné sily rozvoja služieb. Vzťahy ako nový marketingový fenomén, najpodstatnejšia časť marketingu. Cieľ marketingu vzťahov, filozofia marketingu vzťahov - definície.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.