Number of the records: 1
Dimenzie marketingu na začiatku tretieho tisícročia
Title Dimenzie marketingu na začiatku tretieho tisícročia Translation Marketing Dimensions at the Beginning of the Third Millennium Author info aut. Štefan Majtán, Anna Majtánová Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Majtánová Anna EUBFNHKPN - Katedra peňažníctva - zrušená Source document Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu a hospodársku politiku. Roč. 52, č. 5 (2004), s. 584-597. - Bratislava : Ústav slovenskej a svetovej ekonomiky SAV, 2004. ISSN 0013-3035 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * imidž * podnik * komunikácia firemná * globalizácia * riadenie podnikové * systémy informačné marketingové Annotation Vývoj a základné tendencie rozvoja marketingu. Úloha marketingu v podniku - v oblasti riadenia, organizácie, plánovania a kontroly. Marketingový informačný systém v podniku. Public work category Scientific titles in home carented magazines and noticed year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - ARTICLES (2) - BOOKS No. of Archival Copy E04 00175-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
: E04 00333-001, FNH - Archív EPC, kópia plného textuReferences PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-5
article
Number of the records: 1