Number of the records: 1
K tendenciám vývoja medzinárodného marketingu
Title K tendenciám vývoja medzinárodného marketingu Author info Eduard Urban Author Urban Eduard EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Adaptácia medzinárodného marketingu v slovenských podmienkach : zborník. S. 23-26. - Bratislava : [s.n.], 2003. ISBN 80-225-1656-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing medzinárodný * prostredie ekonomické * trh svetový * stratégia marketingová Annotation Imperatívy a tendencie v rámci medzinárodného marketingu. Potreba nasledovať zložitý vývoj medzinárodného prostredia a špecifiká krajín, s ktorými chce podnik spolupracovať. Potreba implementovať štruktúry na základe vývoja prostredia a stratégií medzinárodného marketingu. Podnik musí postupovať na základe určitého procesu a prijať príslušné opatrenia. Strategické rozhodnutia musia byť realizované s ohľadom na zmeny v prostredí a v tendenciách stratégií marketingu. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1