Number of the records: 1  

Zákaznícke centrá - cesta k zvyšovaniu kvality železničnej dopravy na Slovensku

  1. Title Zákaznícke centrá - cesta k zvyšovaniu kvality železničnej dopravy na Slovensku
    TranslationCustomers' centres - way to quality improvement of railway transport in Slovakia
    Author infoAlžbeta Bieliková, Viera Bartošová, Darina Chlebíková
    Author Bieliková Alžbeta
    Co-authors Bartošová Viera
    Chlebíková Darina
    Source document Kvalita : odborný časopis Slovenskej spoločnosti pre kvalitu. Roč. 12, č. 3 (2004), s. 23-24. - Žilina : MASM, 2004. ISSN 1335-9231
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.56 - Kontrola akosti. Hospodárenie s nástrojmi. Hospodárenie s materiálom, surovinami a výrobkami
    Keywords kvalita * doprava železničná * služby dopravné * zákazníci * komunikácia * Železničná spoločnosť, a.s
    AnnotationPožiadavky na konkurencieschopnosť železničnej dopravy. Aplikácia zásad manažérstva kvality. Opatrenia na zdokonalenie komunikácie so zákazníkmi v Železničnej spoločnosti, a.s. Proces tvorby zákazníckych centier na Slovensku. Orientácia služieb zákazníckych centier. Hlavným cieľom prevádzky zákazníckych centier je postupné zabezpečovanie informačných a doplnkových služieb pre zákazníkov tak, aby sa pri výbere dopravcu pre svoje cesty rozhodli pre Železničnú spoločnosť, a.s.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.