Number of the records: 1  

Marketingový manažment v 21. storočí

  1. Title Marketingový manažment v 21. storočí
    TranslationMarketing management in the 21 - st century
    Author infoIgnác Prno
    Author Prno Ignác
    Source document Sociálno-ekonomická revue : vedecký časopis Fakulty sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne = Faculty of Social and Economic Relations, Alexander Dubček University of Trenčín Scientific journal. Roč. 2, č. 2 (jún 2004), s. 122-125. - Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2004. ISSN 1336-3727
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords synergetika * marketing manažment * ekonómia * kultúra podniková * manažéri
    AnnotationPotreba nových prístupov k problémom manažmentu a marketingu a k riadeniu sociálno-ekonomických systémov s použitím najnovších vedeckých poznatkov v oblasti synergetiky. Princíp ekvivalencie medzi informáciou a entropiou indukuje povahu vzrastajúcej a klesajúcej entropie vo firme a poukazuje na dôležitosť firemnej kultúry v procese poklesu jej entropie a zvyšovania jej rastu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.