Number of the records: 1
Po čem volá marketingový mix a zákazník ?
Title Po čem volá marketingový mix a zákazník ? Author info Jitka Veselá Author Veselá Jitka Source document Marketing magazine. Č. 10 (2004), s. 24-26. - Praha : Mladá fronta, 2004. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * firmy * produktivita * náklady * špecializácia podniku * služby * zákazníci Annotation Firmy poskytujúce služby a význam správnej marketingovej stratégie. Dôležité prvky marketingu : výrobok, cena, miesto, propagácia a ľudia. Zamestnanci firmy a ich podiel na zvyšovaní produktivity. Možnosti znižovania nákladov vo firme poskytujúcej služby. Zapájanie zákazníka do činnosti firmy a s tým súvisiace znižovanie nákladov (samoobslužné reštaurácie ). Špecializácia firiem a znižovanie nákladov. Budovanie pozitívneho vzťahu zamestnancov k zákazníkom. Spokojnosť zákazníkov s poskytovanými službami ako hnacia sila pre hľadanie ďalších cieľov firmy. Náklady dovolené trhom. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 7-12
article
Number of the records: 1