Number of the records: 1
Analýza slovenského reklamného trhu od roku 1997
Title Analýza slovenského reklamného trhu od roku 1997 Author info Ivana Hroncová Author Hroncová Ivana Source document Ekonomika firiem 2004 : (zborník z medzinárodnej konferencie), II. diel. S. 534-537. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta v Košiciach, 2004. ISBN 80-225-1879-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords trh reklamný * reklama * analýzy * výdavky * agentúry * obrat peňažný * 1997-2001 Annotation Analýza slovenského reklamného trhu v rokoch 1997-2001. Hľadisko geografickej štruktúry reklamných agentúr a výšky ich obratu v jednotlivých rokoch. Desať najvýznamnejších zadávateľov reklamy podľa výšky ich výdavkov na reklamu. Okrem výdavkov na reklamu, sleduje aj na ktoré prostriedky reklamnej komunikácie boli výdavky určené. Database ARTICLES
article
Number of the records: 1