Number of the records: 1  

Imidž marketingového manažéra vytvára aj imidž firmy

  1. Title Imidž marketingového manažéra vytvára aj imidž firmy
    TranslationImage of marketing manager creates company image
    Author infoViera Čihovská, Júlia Lipianska
    Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Co-authors Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 2 (jún 2004), s. 15-19. - Nové Zámky : Secos, 2004. ISSN 1336-1732
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Keywords imidž * marketing * manažéri * stratégia marketingová * ciele riadenia * komunikácia manažérska * komunikácia marketingová
    AnnotationPojem imidž. Imidž ako marketingový cieľ. Imidž marketingového manažéra. Osobný štýl a vlastný imidž marketingového manažéra. Základné zložky osobného imidžu.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE04 00674-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.