Number of the records: 1  

Osobnosť značky

  1. Title Osobnosť značky
    Author infoVladimír Burčík
    Author Burčík Vladimír
    Source document Slovenský Výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 9, č. 1 (2005), s. 12-13. - Bratislava : SON MEDIA, 2005. ISSN 1335-9266
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo
    Keywords značky výrobné * osobnosť * integrácia * zákazníci * hodnota * zdroje informácií
    AnnotationAnalógia medzi osobnosťou človeka a osobnosťou firmy či značky je síce obrazným, ale veľmi výstižným vyjadrením. Značka a jej atribúty. Prístupy v riešení problematiky značky v minulosti a súčasnosti. Snaha o dôslednejšiu integráciu a vytvorenie viacerých typov väzieb medzi značkou a zákazníkom. Osobnosť značky a pyramída hodnoty značky. Profilácia osobnosti značky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-12

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.