Number of the records: 1  

Marketingové stratégie pre európsky trh

  1. Title Marketingové stratégie pre európsky trh
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 2 (2004), s. 2-6. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords trh medzinárodný * stratégia marketingová * marketing mix * politika podniková * politika cenová * komunikácia marketingová * štandardizácia * integrácia * regióny * krajiny vyspelé * Európska únia
    AnnotationCharakteristiky európskeho prostredia ovplyvňujúce marketingové aktivity spoločností.Národné a regionálne odlišnosti európskeho trhu. Marketingové stratégie pre európsky trh. Charakteristika integrovanej a dynamickej stratégie. Produktová politika a štandardizácia produktov. Cenová a komunikačná politika.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE04 00566-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2004: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.