Number of the records: 1
Marketingové stratégie pre európsky trh
Title Marketingové stratégie pre európsky trh Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 2, č. 2 (2004), s. 2-6. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2004. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords trh medzinárodný * stratégia marketingová * marketing mix * politika podniková * politika cenová * komunikácia marketingová * štandardizácia * integrácia * regióny * krajiny vyspelé * Európska únia Annotation Charakteristiky európskeho prostredia ovplyvňujúce marketingové aktivity spoločností.Národné a regionálne odlišnosti európskeho trhu. Marketingové stratégie pre európsky trh. Charakteristika integrovanej a dynamickej stratégie. Produktová politika a štandardizácia produktov. Cenová a komunikačná politika. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E04 00566-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2004: 1-4
article
Number of the records: 1