Number of the records: 1
Fanoušci, diváci, nebo zákazníci?
Title Fanoušci, diváci, nebo zákazníci? Author info D. Köppl Author Köppl D. Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 1 (Leden 2005), s. 6-9. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing mix * podpora predaja * firmy * značky výrobkov * spotrebitelia * komunikácia marketingová * sponzorovanie * šport * kultúra * médiá Annotation Sponzorská aktivita firiem súčasťou marketingového mixu. Sponzorovanie športových udalostí a zviditeľnenie značky. Rôzne druhy sponzoringu. Aký má sponzoring prínos pre firmu. Výber ideálneho prostredia a kontrola vynaložených investícií. Sponzoring a komunikačné ciele firmy. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-12 + 9 príl
article
Number of the records: 1