Number of the records: 1  

Fanoušci, diváci, nebo zákazníci?

  1. Title Fanoušci, diváci, nebo zákazníci?
    Author infoD. Köppl
    Author Köppl D.
    Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 1 (Leden 2005), s. 6-9. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing mix * podpora predaja * firmy * značky výrobkov * spotrebitelia * komunikácia marketingová * sponzorovanie * šport * kultúra * médiá
    AnnotationSponzorská aktivita firiem súčasťou marketingového mixu. Sponzorovanie športových udalostí a zviditeľnenie značky. Rôzne druhy sponzoringu. Aký má sponzoring prínos pre firmu. Výber ideálneho prostredia a kontrola vynaložených investícií. Sponzoring a komunikačné ciele firmy.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-12 + 9 príl

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.