Number of the records: 1
Komunikační účinnost sportovního sponzoringu
Title Komunikační účinnost sportovního sponzoringu Author info Eva Herzmannová Author Herzmannová Eva Source document Marketing & komunikace. Roč. 15, č. 1 (2005), s. 15-16. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 659.1 - Propagácia. Reklama Keywords propagácia * firmy * spoty reklamné * šport * sponzorovanie * Česko Annotation Sponzoring ako dôležitá súčasť komunikácie. Informácie o sponzorovi v športových spravodajstvách, v televíznych novinách. Orientácia sponzorov na populárne športy. Podiel jednotlivých športov v televíznom spravodajstve v Česku. Zastúpenie vybraných športov v prepočte na 30 sekundové spoty. Finančné prostriedky, vhodne umiestnené do sponzoringu môžu značne prispieť k propagácii firmy na verejnosti. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-4
article
Number of the records: 1