Number of the records: 1
Riešenie reklamácie - prvok starostlivosti o zákazníka
SYS 0027538 LBL 01976naa$$2200385$$$450$ 005 20240502083123.2 100 $a 20050418a2004łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Riešenie reklamácie - prvok starostlivosti o zákazníka $f Mária Dzurová, Miroslav Mariaš, Jozef Čimo 330 $a Pojem reklamácia. Analýza reklamácií. Štruktúra reklamácií podľa viacerých kritérií. Príčiny a miesto vzniku reklamácií. Koncepcia starostlivosti o zákazníkov. Predpoklady vybavovania reklamácií. Administratívne nároky a doklady pre vybavovanie reklamácií. Zodpovednosť za vybavovanie a evidencia reklamácií. Proces vybavovania a analýza reklamácií. Typové príklady reklamácií. Špecifické reklamácie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0069384 $1 011 $a 1212-415X $1 200 1 $a Acta academica karviniensia $v Č. 2 (2004), s. 41- 58 $1 210 $a Karviná $c Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta $d 2004 541 1-
$a Complaint Resolution - An Element of Customer Care 610 1-
$9 eu_un_auth*0002967 $a starostlivosť o zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005310 $a reklamácie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006575 $a tovar 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003009 $a kvalita 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003904 $a ochrana spotrebiteľa 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007597 $a zodpovednosť za vady 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003042 $a legislatíva 675 $a 366 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000228 $x Spotrebiteľ a jeho problémy 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020251 $a Dzurová $b Mária $f 1953- $p EUBOBFKMA $9 33,3 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0028949 $a Mariaš $b Miroslav $p EUBOBFKMA $9 33,3 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 701 -1
$3 eu_un_auth*p0020249 $a Čimo $b Jozef $p EUBOBFKMA $9 33,3 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20050418 $g AACR2
Number of the records: 1