Number of the records: 1
Metódy faktorovej analýzy v marketingu
Title Metódy faktorovej analýzy v marketingu Translation Methods of factors analysis in marketing Author info Branislav Pacák, Daniela Sivašová Author Pacák Branislav Co-authors Sivašová Daniela EUBFHIKSA - Katedra štatistiky FHI Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 1 (marec 2005), s. 95-99. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 519.2 - Pravdepodobnosť a matematická štatistika Keywords marketing * analýza faktorová * výskum dopytu * spoločnosti obchodné * dodávatelia * informácie Annotation Metódy zníženia dimenzie v marketingu. Metódy faktorovej analýzy. Ilustračný príklad. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E05 00426-001, FHI - Archív EPC, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-4
article
Number of the records: 1