Number of the records: 1
Řízení zákaznické spokojenosti
Title Řízení zákaznické spokojenosti Author info Martin Venzl Author Venzl Martin Source document TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 2, č. 8 (Srpen 2005), s. 26-28. - Praha : Economia, 2005. ISSN 1214-9594 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing strategický * spoločnosť * zákazníci * lojálnosť zákazníkov * spokojnosť zákazníkov * produkty * služby * ceny * kvalita * optimalizácia * financie Annotation Spokojnosť zákazníka a jej dopad na hodnotu spoločnosti. Spokojnosť zákazníka a nižšia cenová citlivosť. Proces tvorby zákazníckej spokojnosti. Kľúčové atribúty, ktoré ovplyvňujú zákaznícku spokojnosť. Formovanie zákazníckej spokojnosti. Vplyv zákazníckej spokojnosti na finančné výsledky spoločnosti. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-12 + 9 príl
article
Number of the records: 1