Number of the records: 1
Strategia udziału przedsiębiorstwa w targach
Title Strategia udziału przedsiębiorstwa w targach Translation Strategy for participating in the fairs Author info Andrzej Szromnik Author Szromnik Andrzej Source document Ekonomika firiem 2002 : zborník z medzinárodnej konferencie : Košice, 11.-12.9.2002. S. 414-418. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002. - Košice : Ekonomická univerzita v Bratislave. Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach, 2002 / Bobáková Viktória ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-1583-3 Document kind schedule of articles from year books Language Polish Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia marketingová * trhy * výstavy * firmy * prezentácia firemná Database ARTICLES
article
Number of the records: 1