Number of the records: 1  

Maloobchod SR v kontexte etablovania zahraničných obchodných reťazcov

  1. Title Maloobchod SR v kontexte etablovania zahraničných obchodných reťazcov
    TranslationRetailing in Slovakia in the context of established foreign retail chains
    Author infoVanda Lieskovská
    Author Lieskovská Vanda EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 15, č. 3 (2005), s. 20-23. - Praha : Česká marketingová společnost, 2005. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Keywords maloobchod * Slovensko * reťazce obchodné * správanie spotrebiteľa
    AnnotationPribližne pred desiatimi rokmi začali prenikať na stredo a východoeurópsky trh medzinárodné maloobchodné firmy priťahované víziou desiatok miliónov potenciálnych zákazníkov. Aj na Slovensku sa prejavuje kvantitatívny nárast maloobchodnej siete, ale aj kvalitatívny rast. Celkový obrat TOP 10 na Slovensku za posledných 6 rokov. Spotrebiteľské správanie na maloobchodnom trhu. Spotrebiteľské správanie pri výbere nákupného miesta vo Východoslovenskom regióne - výsledky výskumu.
    Public work categorySeveral publications and documents, which are not in any previous category
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE05 01203-001, PHF - Archív EPC, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.