Number of the records: 1
Současné trendy v mezinárodním marketingu
Title Současné trendy v mezinárodním marketingu : (vybrané problémy) Translation Actual trends in international marketing : (selected problems) Author info Hana Machková Author Machková Hana Source document Acta oeconomica Pragensia : vědecký časopis Vysoké školy ekonomické v Praze. Roč. 13, č. 2 (2005), s. 49-70. - Praha : Vysoká škola ekonomická, 2005. ISSN 0572-3043 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing medzinárodný * prostredie podnikateľské * segmentácia trhu * politika sortimentná * podnikanie medzinárodné * špecializácia * kooperácia hospodárska medzinárodná * stratégia marketingová * trh medzinárodný * značky výrobkov * obchod elektronický Annotation Pôvodné a súčasné chápanie medzinárodného marketingu. Hlavné typy podnikateľských stratégií v medzinárodnom prostredí. Etapy medzinárodného rozvoja firmy. Segmentácia medzinárodných trhov, výber cieľových trhov a positioning. Etapy segmentácie medzinárodných trhov. Segmentačné kritériá na trhu spotrebného tovaru. Medzinárodná značková politika. Strategické rozhodovanie o značkovej politike. Hierarchická štruktúra značiek. Elektronické obchodovanie a elektronické informačné zdroje pre českých vývozcov. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-4
File name Size Typ prístupu PDF fulltext 213.8 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1