Number of the records: 1  

Produktový manažment v podmienkach novej ekonomiky

  1. Title Produktový manažment v podmienkach novej ekonomiky
    TranslationProduct management in new economy
    Author infoVojtech Kollár, Ľubica Knošková
    Author Kollár Vojtech EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Co-authors Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená
    Source document Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. Roč. 4, č. 3 (september 2005), s. 58-66. - Nové Zámky : Secos, 2005. ISSN 1336-1732
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 65.012.4 - Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita
    Keywords manažment sortimentný * ekonomika nová * konkurencieschopnosť * manažéri * správanie spotrebiteľa
    AnnotationKoncepcia produktového manažmentu, ktorá sa zameriava na dosiahnutie súladu medzi motiváciou spotrebiteľského správania a medzi faktormi pôsobiacimi pri tvorbe produktu, na uplatnenie manažmentu kvality a dosiahnutie spokojnosti zákazníka. Analýza požiadaviek zamestnávateľov na kompetencie, zodpovednosti a právomoci produktového manažéra v podniku. Produktový manažér v podniku 21. storočia.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE05 00975-001, OBF - Archív EPC, kópia titul. strany
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2005: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.