Number of the records: 1
Mediální referenční skupiny II
SYS 0037905 LBL 01486naa$$2200337$$$450$ 005 20231016104442.3 100 $a 20060120a2005łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Mediální referenční skupiny II $f Jan Koudelka 330 $a Pokračovanie článku z predchádzajúceho čísla. Výskum Vysokej školy ekonomickej v Prahe, ktorý mapoval zapojenie referenčných skupín do mediálnej marketingovej komunikácie. Porovnanie inzercie čekých a zahraničných tlačených médií. Porovnanie zahraničných a českých televíznych šotov. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0089844 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 2, č. 12 (Prosinec 2005), s. 32-33 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2005 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002811 $a komunikácia masová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003336 $a médiá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006450 $a televízia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006561 $a tlač 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003508 $a muži 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007637 $a ženy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001668 $a deti 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003379 $a mládež 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005461 $a rodina 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005011 $a príroda 675 $a 659.1 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama 700 -1
$3 eu_un_auth*p0045712 $a Koudelka $b Jan $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20060120 $g AACR2
Number of the records: 1