Number of the records: 1
Vývojové tendencie odbytovej politiky so zameraním sa na produktovú politiku a manažment väzieb zákazníkov vo vzťahu k zvyšovaniu konkurencieschopnosti poisťovní
Title Vývojové tendencie odbytovej politiky so zameraním sa na produktovú politiku a manažment väzieb zákazníkov vo vzťahu k zvyšovaniu konkurencieschopnosti poisťovní Author info Jarmila Buchová, Roman Buch Author Buchová Jarmila Co-authors Buch Roman Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 3, č. 3-4 (2005), s. 36-40. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2005. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 368 - Poisťovníctvo Keywords poisťovníctvo * poistenie * poisťovne * odbyt * marketing * produkty * zákazníci * inovácia * flexibilita * konkurencieschopnosť * ceny * imidž Annotation Funkcie marketingového oddelenia poisťovacej spoločnosti. Štyri základné scenáre budúceho vývoja odbytovej politiky na poistnom trhu. Vývojové tendencie produktovej politiky a snaha odlišovať sa od konkurenčnej ponuky. Inovácie v poistení. Produktové stratégie na poistnom trhu. Produkty zamerané na cieľové skupiny. Modulové produkty. Vývojové tendencie manažmentu väzieb zákazníkov na poistnom trhu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2005: 1-4
article
Number of the records: 1