Number of the records: 1  

Obchodná značka, vlastná značka maloobchodu alebo vlastná privátna značka, či iba privátna značka?

  1. Title Obchodná značka, vlastná značka maloobchodu alebo vlastná privátna značka, či iba privátna značka?
    Author infoMichal Rajninec
    Author Rajninec Michal
    Source document Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu : zborník k vedeckému projektu VEGA 1/0478/03 v redakcii Kristíny Viestovej. S. 93-94. - Bratislava : Katedra marketingu OBF EU, 2005 / Viestová Kristína ; Vedecká rozprava k problémom terminológie obchodu, obchodných vied a marketingu obchodu ; Obchodná fakulta EU Katedra marketingu. ISBN 80-225-2102-7
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.37 - Maloobchod
    Keywords značky maloobchodné * značky výrobkov * značky výrobné * terminológia * označovanie tovarov
    AnnotationRozmach privátnych značiek vo vybraných kategóriách na slovenskom trhu. Privátna značka ako priama komunikácia obchodu so spotrebiteľom. V textoch vybraných z viacerých časopisov sú požité rôzne výrazy: obchodná značka, výrobná značka, privátna značka, vlastná privátna značka. Otázka správneho použitia výrazu.
    DatabaseARTICLES

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.