Number of the records: 1  

Česká veřejnost a reklama

  1. Title Česká veřejnost a reklama
    TranslationThe Czech public and advertising
    Author infoJitka Vysekalová, Martina Rubášová
    Author Vysekalová Jitka
    Co-authors Rubášová Martina
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 16, č. 1 (2006), s. 4-6. - Praha : Česká marketingová společnost, 2006. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 659.1 - Propagácia. Reklama
    Keywords občania * Česko * reklama * postoje * výskum * 2005
    AnnotationVýsledky výskumu postojov českej verejnosti k reklame v roku 2005. Výskum prebehol metódou riadených osobných rozhovorov na reprezentatívnom súbore občanov vo veku od 15 rokov. Vnímanie intezity reklamy v jednotlivých médiách. Všeobecný postoj k reklame, postoje k reklame na cigarety, alkohol, volne predajné lieky a potravinové doplnky, postoje k využívaniu erotických a sexuálnych motívov v reklame.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.