Number of the records: 1
Význam a efektivnost marketingových komunikací vzdělávacích institucí
Title Význam a efektivnost marketingových komunikací vzdělávacích institucí Translation The importance and effectiveness of marketing communication for educational institucions Author info Radomila Soukalová Author Soukalová Radomila Source document Marketing & komunikace. Roč. 16, č. 1 (2006), s. 14-16. - Praha : Česká marketingová společnost, 2006. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords školy vysoké * konkurencia * študenti * absolventi * zamestnávatelia * komunikácia marketingová * komunikácia externá * efektívnosť Annotation Komunikácia v oblasti vzdelávania a jej formy. V konkurenčnom prostredí sa vzdelávacie inštitúcie zamýšľajú nad potrebou efektívnej komunikácie so svojimi cieľovými skupinami. Identifikácia cieľových skupín, poznanie ich atraktívnosti a nájdenie spôsobu, ako s nimi komunikovať - základný krok pri tvorbe komunikačnej stratégie vzdelávacích inštitúcií. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-4
article
Number of the records: 1