Number of the records: 1
Jednejte ke spokojenosti zákazníka
Title Jednejte ke spokojenosti zákazníka Translation Take action on customer satisfaction Author info Gwen Fontenotová, Lucy Henkeová, Kerry Carson Author Fontenotová Gwen Co-authors Henkeová Lucy Carson Kerry Source document Svět kvality. Roč. 13, č. 1 (Březen 2006), s. 34-40. - České Budějovice : Bartoň - QSV Quality Service, 2006. ISSN 1211-2011 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords zákazníci * spokojnosť zákazníkov * meranie * metódy * analýzy Annotation Meranie spokojnosti zákazníka môže vedeniu pomôcť v rozhodovaní o tom, akým smerom sa uberať pri zlepšovaní výkonnosti svojho podniku. Medzi štyri bežne používané metódy merania patria: len spokojnosť, diferenčná analýza, model dôležitosť-spokojnosť a multiplikatívny prístup. Výsledky prieskumu. Porovnanie metód. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1
article
Number of the records: 1