Number of the records: 1  

CRM - zákazník v dozorčí radě

  1. Title CRM - zákazník v dozorčí radě
    Author infoOliver Marz, Hermann Schalk
    Author Marz Oliver
    Co-authors Schalk Hermann
    Source document Logistika. Roč. 12, č. 6 (červen 2006), s. 24-25. - Praha : Economia, 2006. ISSN 1211-0957
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.1 - Obchod - všeobecné otázky. Trh
    Keywords riadenie reťazcov dodávateľských * vzťahy dodávateľsko-odberateľské * ECR * dodávatelia * zákazníci * riadenie vzťahov so zákazníkmi * technológie informačné * technológie komunikačné * softvér
    AnnotationSupply chain management (SCM), Customer relationship management (CRM) a Efficient consumer response (ECR) ako prostriedky prispôsobenia operatívneho a strategického riadenia podniku meniacim sa podmienkam trhu. Supply chain management zameraný na dodávateľa. Technologické požiadavky na manažment dodávateľského reťazca. Internet ako platforma a komunikačný portál pre "eSCM". CRM - customer relationship management a jeho ciele. Štyri hlavné oblasti CRM.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-12 + príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.