Number of the records: 1
Řízení výkonnosti podniku v globálním konkurenčném prostředí
Title Řízení výkonnosti podniku v globálním konkurenčném prostředí Author info Hana Lošťáková Author Lošťáková Hana Source document Marketing & komunikace. Roč. 16, č. 2 (2006), s. 14-17. - Praha : Česká marketingová společnost, 2006. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords výkony podnikové * výkonnosť * riadenie * prostredie podnikateľské * konkurencia * stratégia marketingová * riadenie vzťahov so zákazníkmi Annotation Zmeny v poňatí marketingovej stratégie v globálnom konkurenčnom prostredí, prechod od masového marketingu k individualizovanému one to one marketingu. Finančná a trhová výkonnosť podniku. Vzťah ukazovateľov trhovej a finančnej výkonnosti podniku. Koncepcia diferencovaného riadenia vzťahov so zákazníkmi na základe strategickej hodnoty zákazníkov pre podnik, ktorá by sa mala stať vodcovskou koncepciou marketingovej stratégie v súčasnom globálnom hyperkonkurenčnom trhovom prostredí. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-4
article
Number of the records: 1