Number of the records: 1
Aktuální problémy francouzské marketingové komunikace
Title Aktuální problémy francouzské marketingové komunikace Author info Jana Boučková Author Boučková Jana Source document Marketing & komunikace. Roč. 16, č. 2 (2006), s. 23-25. - Praha : Česká marketingová společnost, 2006. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords komunikácia marketingová * reklama * televízia * Francúzsko Annotation Súčasný stav reklamnej a marketingovej komunikácie vo Francúzsku. Minorita a jej účasť v reklame, regulácia reklamy. Právna úprava v oblasti televíznej reklamy nazývaná "televízia bez hraníc". Relatívne malá sila televízie vo Francúzsku, silnejšie sú rozvinuté doplnkové médiá (rozhlas, reklamné plagáty). Návrh na revíziu direktívy "televízie bez hraníc", v ktorej by televízna reklama nebola obmedzená. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-4
article
Number of the records: 1