Number of the records: 1  

Tendencie marketingu

  1. Title Tendencie marketingu
    Author infoDana Hrušovská
    Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Podnikateľské prostredie a etika podnikania : zborník z vedeckej konferencie : Bratislava 18.5.2006. S. 62-66. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006 / Šúbertová Elena ; Kovaľov Andrej ; Šagátová Slavka ; Podnikateľské prostredie a etika podnikania Vedecká konferencia ; Fakulta podnikového manažmentu EU Katedra podnikovohospodárska. ISBN 80-225-2199-X
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords marketing * koncepcie * história * marketing diferencovaný * marketing spoločenský * marketing environmentálny
    AnnotationHistorické trendy v rozvoji marketingových koncepcií. Autorka sa zameriava na tri najdôležitejšie krajiny z hľadiska marketingu - Veľkú Britániu, USA a Nemecko. Štádiá v rozvoji marketingu podľa F. Kotlera a ich hlavné rysy. Súčasnosť a budúcnosť patrí ekologickému marketingu.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00086-004, FPM - Archív EPC, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.