Number of the records: 1
Výzkum marketingové komunikace: Analýza cílových skupin
Title Výzkum marketingové komunikace: Analýza cílových skupin Author info Jitka Vysekalová, Jan Herzmann Author Vysekalová Jitka Co-authors Herzmann Jan Source document Marketing magazine. Roč. 10, č. 9 (Září 2006), s. 36-37. - Praha : Mladá fronta, 2006. ISSN 1211-7315 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * komunikácia marketingová * spotrebitelia * zákazníci * výskum * trh * väzba spätná * skupiny vekové Annotation Výskum ako prostriedok na získanie spätnej väzby v masovej komunikácii. Hlavné charakteristiky cieľovej skupiny výskumu. Typológie - rozdelenie osôb na základe určitého kritéria alebo znaku. Dominancia "kultúry mladých". Trhový segment vo veku 50+. Zvláštna skupina - deti. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 7-12
article
Number of the records: 1