Number of the records: 1
Využitie digitálnej fotografie v reklame a marketingu
Title Využitie digitálnej fotografie v reklame a marketingu Author info Marián Poláček Author Poláček Marian EUBOBFKIO - Katedra informatiky obchodných firiem OBF - zrušená Source document Obchodné podnikanie v podmienkach teórie a praxe znalostnej ekonomiky : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 5.-6. október 2006, Vzdelávací inštitút COOP, Mojmírovce. S. 767-771. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2006. ISBN 80-225-2227-9 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 7 - Umenie. Umelecký priemysel. Fotografia. Hudba. Hry. Šport Keywords fotografia * fototechnika * technológie nové * reklama * marketing Annotation Digitálne technológie sa presadili aj do sveta fotografie. Porovnanie digitálnej fotografie s klasickou, výhody a nevýhody. Dôležité parametre digitálnych fotoaparátov. Formáty ukladania fotografií. Potrebný rozmer digitálnej fotografie vzhľadom na jej použitie. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 01027-081, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
article
Number of the records: 1