Number of the records: 1
Malé marketingové zamyslenie
SYS 0047795 LBL 02348naa$$2200445$$$450$ 005 20240502083127.8 100 $a 20061009a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a CZ 200 1-
$a Malé marketingové zamyslenie $f Mária Dzurová 330 $a Logistika je už považovaná za neodmysliteľnú súčasť marketingu. Situácia v logistike na Slovensku. Slovenské logistické firmy by mali spolupracovať, integrovať sa do reťazcov. Dôležitá je orientácia na vytvorenie lepšej ponuky ako konkurencia, správna aplikácia dostupných marketingových nástrojov. Individualizácia vzťahov so zákazníkmi vyžaduje nové prístupy v interpretácii marketingu, vo výbere marketingovej stratégie a v nástrojoch marketingového mixu. Významný vplyv informačných technológií na marketing. Význam internetu. Náročný zákazník. Nevyhnutnosť vysokej kvality výrobkov a služieb podnikov. Nedostatočná starostlivosť o zákazníkov prináša ich stratu. Marketingové prvky, ktoré pomáhajú posilneniu pozície logistickej firmy na trhu. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0109766 $1 200 1 $a Systémy logistiky $v Roč. 1, č. 1 (jún 2006), s. 34-35 $1 210 $a Praha $c ATOZ Marketing Services $d 2006 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*0002967 $a starostlivosť o zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003127 $a logistika 610 1-
$9 eu_un_auth*0010572 $a logistika podniková 610 1-
$9 eu_un_auth*0002210 $a logistika marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005362 $a reťazce logistické 610 1-
$9 eu_un_auth*0002233 $a služby logistické 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0020251 $a Dzurová $b Mária $f 1953- $p EUBOBFKMA $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20061009 $g AACR2 830 $a Pre MŠ SR vykázané ako BDF
Number of the records: 1