Number of the records: 1  

Změny v hodnototvorném procesu po implementaci strategie CRM

  1. Title Změny v hodnototvorném procesu po implementaci strategie CRM
    Author infoLenka Branská, Zuzana Pecinová
    Author Branská Lenka
    Co-authors Pecinová Zuzana
    Source document Marketing & komunikace. Roč. 16, č. 3 (2006), s. 7-10. - Praha : Česká marketingová společnost, 2006. ISSN 1211-5622
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageCzech
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords výkony podnikové * výkonnosť * procesy podnikové * systém CRM * manažment * kultúra podniková * stratégia podniková
    AnnotationCRM je cestou zvýšenia výkonnosti podniku za predpokladu, že táto filozofia sa neobmedzí iba na marketingové a predajné aktivity, ale bude prijatá celopodnikovo a implementovaná do manažmentu podniku. Aplikácia tejto stratégie prinesie väčšie, či menšie zmeny nielen v hodnototvornom procese, ale vo všetkých podnikových procesoch. Zároveň umožní integrovať procesy k dosiahnutiu spoločného cieľa, ktorým je poskytnutie hodnoty zákazníkom v rovnováhe s ich hodnotou pre podnik. Je súčasťou podnikovej kultúry.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.