Number of the records: 1
Starostlivosť o zákazníka ako faktor úspechu organizácie
Title Starostlivosť o zákazníka ako faktor úspechu organizácie Author info Anna Mazurkiewicz, Martin Mizla Author Mazurkiewicz Anna Co-authors Mizla Martin EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Source document Acta oeconomica Cassoviensia no 10. S. 258-267. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2006 / Varcholová Tatiana ; Ekonomická univerzita v Bratislave Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach. ISBN 80-225-2200-7 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords zákazníci * starostlivosť o zákazníkov * organizácie Annotation Presunutie zákazníka do centra činností organizácie a dosiahnutie z toho vyplývajúcej konkurenčnej výhody. Zákazníci sú všeobecnou silou poháňajúcou rozvoj každej organizácie, úspech ktorej závisí vo veľkej miere na uspokojení ich potrieb a možnosti rýchleho prístupu k nim. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 01328-001, kópia plného textu
article
Number of the records: 1