Number of the records: 1
Marketing nákupu a jeho aplikácia v podnikovej praxi
Title Marketing nákupu a jeho aplikácia v podnikovej praxi Author info Jaroslav Kita Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 2-4. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864 Note VEGA 1/123/04 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 658.7 - Nákup. Obstarávanie Keywords marketing * nákup * obstarávanie * zásobovanie * potreby * analýzy * trh * rokovania obchodné * podnik výrobný * výskum Annotation Koncepcie marketingu nákupu: aplikácia klasických techník marketingu v nákupe a "reverse" marketing. Etapy marketingu nákupu z pohľadu výrobného podniku. Výsledky marketingového prieskumu o aplikácii marketingu nákupu vo výrobných podnikoch. Kľúčové aktivity pri realizácii marketingu nákupu. Chápanie nákupu ako strategickej funkcie podniku. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00134-010, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-4
article
Number of the records: 1