Number of the records: 1  

Marketing nákupu a jeho aplikácia v podnikovej praxi

  1. Title Marketing nákupu a jeho aplikácia v podnikovej praxi
    Author infoJaroslav Kita
    Author Kita Jaroslav EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 2-4. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864
    NoteVEGA 1/123/04
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 658.7 - Nákup. Obstarávanie
    Keywords marketing * nákup * obstarávanie * zásobovanie * potreby * analýzy * trh * rokovania obchodné * podnik výrobný * výskum
    AnnotationKoncepcie marketingu nákupu: aplikácia klasických techník marketingu v nákupe a "reverse" marketing. Etapy marketingu nákupu z pohľadu výrobného podniku. Výsledky marketingového prieskumu o aplikácii marketingu nákupu vo výrobných podnikoch. Kľúčové aktivity pri realizácii marketingu nákupu. Chápanie nákupu ako strategickej funkcie podniku.
    Public work categoryScientific works in others home magazines
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00134-010, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2006: 1-4

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.