Number of the records: 1
K problematike využívania sekundárneho výskumu na úrovni samosprávy
Title K problematike využívania sekundárneho výskumu na úrovni samosprávy Author info Štefan Žák Author Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketingová panoráma : odborný časopis Slovenskej marketingovej spoločnosti. Roč. 4, č. 1-2 (2006), s. 21-23. - Bratislava : Slovenská marketingová spoločnosť, 2006. ISSN 1336-1864 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * prieskum potrieb * výskum * informácie * samospráva * mestá * obce * obyvateľstvo * internet Annotation Definícia marketingového výskumu ako funkcie, ktorá prostredníctvom informácií spája predstaviteľov miest a obcí s marketingovým prostredím s cieľom poznať potreby trhu. Kedy je v mestách a obciach možné realizovať marketingový výskum. Primárny a sekundárny marketingový výskum. Prínosy sekundárneho výskumu. Obmedzenia sekundárneho výskumu. Interné a externé zdroje marketingových informácií. Internet ako bohatý zdroj sekundárnych informácií. Ako realizovať marketingový výskum na internete. Public work category Scientific works in others home magazines Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E06 00134-003, OBF - Archív EPC, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2006: 1-4
article
Number of the records: 1