Number of the records: 1  

The adoption of information technology in marketing

  1. Title The adoption of information technology in marketing
    TranslationAplikácia informačných technológií v marketingu
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source documentNová teorie ekonomiky a managementu organizací : sborník z mezinárodní vědecké konference, Praha, říjen 2006, 2. díl. S. 843-851. - Praha : Vysoká škola ekonomická v Praze, Nakladatelství Oeconomica, 2006. ISBN 80-245-1091-X
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    systematics 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače
    Keywords marketing * technológie informačné * Slovensko
    AnnotationMarketing je jednou z oblastí manažmentu, v ktorých boli informačné a komunikačné technológie aplikované relatívne neskoro, v poslednej dobe sa IT v marketingu stali cestou ku konkurenčnej výhode. 9 percent celkových výdavkov na IT v SR smeruje do marketingu. Hodnotenie podstaty a rozsahu IT aplikácií v marketingu, analýza dopadov na zmeny marketingových aktivít. Výsledky výskumu realizovaného v roku 2005 na 115 slovenských podnikoch použitím Delfskej metódy. Výsledky výskumu otvárajú rad otázok o zmenách v podstate a štruktúre marketingovej funkcie.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE06 00129-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.